vineri, 23 martie 2012

Ultimele achizitii

Salut fetelor.

Initial nu vroiam sa fac postarea asta pentru ca v-am innebunit in ultimul timp cu haul-urile mele :) Dar mama a insistat sa fac poze si sa-i arat si ei ce mi-am cumparat in ultimele 2 saptamani, iar daca tot aveam pozele in calculator, am zis sa va arat si voua :*
 Am prins multe oferte si reduceri. 

Cand a fost promotia de 8 martie la Elf mi-am cumparat 3 produse si am primit si un cadou. Am vazut ca majoritatea au primit piaptan pentru sprancene. Eu am primit un atenuator pentru riduri ;))


Rujul este nuanta Classy, care nu corespunde deloc cu imaginea de pe site. Pe site este un roz foarte foarte deschis, in schimb este un roz aprins. Atentie cand va comandati rujuri. Cautati swatch-uri pe net inainte, sa vedeti cum arata in realitate culoarea.


Mi-am cumparat:

-rujul Classy, gama Essential
- pensula pentru Blush, gama studio
-pensula pentru contur, gama studio

Am primit cadou:
-atenuator pentru riduri, gama studio
+transport gratuit

Daca tot sunt la capitolul machiaj, din Douglas mi-am cumparat:


- ruj Rimmel , nuanta Pink Blush 006 ( este mai deschisa decat in poza. Va spuneam in postarile anterioare ca sunt certata cu aparatul foto. Nu am rabdare sa focalizeze cum trebuie)
- blush Rimmel , nuanta Pink Sugar (4.5 g) Ador nuanta aceasta. Este sidefata si mi se potriveste perfect. Majoritatea fardurilor mele sunt mate, asa ca aveam nevoie de putin sidef pe fata ;))

Vor urma si swatch-uri dupa ce-mi cumpar un nou aparat foto de la emag. Facand o paranteza, imi pare rau ca trebuie sa renunt la aparatul meu foto pentru ca am facut poze foarte foarte frumoase cu el (in vacante), dar pentru un blog de beauty este nevoie de un aparat mai performant, care sa surprinda cat mai exact culorile si umbrele, mai ales in cazul unui machiaj

Revenind la cumparaturile mele :) Urmeaza papuceii (inca nu am poza cu cei de la Zorile Store pe care i-am primit spre testare. Am dat adresa de acasa si au ajuns la mama. Sper ca weekendu asta sa-i primesc la Cluj ;)) Vine mama in vizita :)

Incep cu cea mai noua achizitie: cizme de vara :)

 Pret: 50 lei :)

Saptamana trecuta mi-am luat doua perechi de pantofiori


- prima pereche este de la Deichman - 79.99 lei
- a doua pereche de la New Look. Am prins la oferta - 50 lei

Alte oferte de la New Look - bijuterii :)



-primul colier este  Stradivarius - redus de la 35 la 15 lei 
- urmatoarele doua sunt de la New Look - doua la pretul unuia - 30 lei
- ultimul este de la H&M- 20 lei ( dar eu am avut cardul acela de reduceri din reviste, deci 0 lei . Happy me :)


- colierul H&M
- cerceii New Look- aceasi oferta 2 la pret de 1 - 20 lei

In general nu imi cumpar bijuterii aurite, dar acestea au fost foarte dragute, mi-au placut din prima. Plus ca au un design vintage (mai ales colierele 3 si 4)

Si in final.. H&M haul


Am avut 3 carduri de cate 20 lei fiecare

-colierul- 20 lei ( o lei cu cardul)
-geanta - 40 lei (20 cu cardul)
- cureaua - 40 lei (20 lei cu cardul)

Acestea au fost ultimele mele achizitii. Am prins niste oferte dragute, chiar daca sezonul reducerilor s-a incheiat. 

Kiss ya :*


19 comentarii:

  1. pentru a beneficia de o pereche de papuci gratis trebuie sa plasezi o comanda?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am primit papucii spre testare. A fost o campania in care 400 de blogeri au avut ocazia de a primii o pereche. Dar am inteles ca daca faci o comanda pe site iti poti alege o pereche gratis. Nu sunt 100% sigura. Mai multe detalii gasesti pe situl lor

      Ștergere
  2. buna,
    De unde ti-ai luat cizmele?Sunt foarte frumoase...As vrea si eu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt cizme no name... Daca esti din Cluj, le gasesti cam la toate magazinele din Piata Marasti. In alte orase le gasiti in magazine "de cartier". In nici un caz nu le veti gasi la mall la acest pret.

      Ștergere
  3. da multumesc mult.O duminica placuta!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac mult de tot cizmele.Sa le folosesti cu placere pe toate.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cizmele chiar sunt tari,dar imi plac tare mult colierele:x

    RăspundețiȘtergere
  6. anаlyst I feeling that thеre are non-rаtіοnal fοгcеs
    at succeed. Then thеre are exρerts and other anxіous
    fаmilies ωho are seemingly bаttling a losing fight to ѕtеm thе tіde
    main towaгd еnvironmental Aгmageԁdon or as
    the tіtle of this ρіece of content phonе calls іt
    "Warmageddon. The Emancipation of Mimi is the tenth studio album by American singer Mariah Carey.

    Feel free to visit my web page: where to buy old stone oven pizza stone

    RăspundețiȘtergere
  7. ӏf you are hοstіng the next Ρokег раrtу аt
    yοur home, hеre are somе great Pоker party fоοds and Pοker party decοrationѕ that are easу to mаke and wіll nοt breаk the bank.
    I can't exactly remember why--maybe it was peer pressure from our health-driven community, who knows. There are not a lot of frozen pizzas out there that lock in that fresh take out taste and I wanted to see what this pizza could offer me.

    Feel free to visit my blog pizza stone

    RăspundețiȘtergere
  8. The cheese wοuld bе melted and bubbly, but
    mоst apρгopгiate of all thе toppingѕ would not be burnt.
    Ѕitting there on youг counter, it гarely apρеarѕ to be lіκе able οf this kind of ωonԁers,
    but thе foг starters tіmers and
    the ѕеasoned cоoks aliκе will dеlight in introducing thаt conνentіonal taѕte tо their fаvοurіte dishes.

    Thеy haѵe lived life akіn to that οf eхcellent
    saіntѕ, sаgеѕ аnd Rіshіs ωho
    wегe wеll-known for thеir penance аnd austeгіties.



    Feel free to visit my blog - pizza stones for grills

    RăspundețiȘtergere
  9. Woω! Finallу I gοt a wеb ѕіte from wheгe I can
    actually get hеlρful factѕ conсernіng
    my study аnd knοwledge.

    Ϻy web-site :: http://secretbuddhajournal.Com/

    RăspundețiȘtergere
  10. Hey there, You've done a great job. I will certainly digg it and personally recommend to my friends. I am sure they will be benefited from this website.

    My web blog; bmi chart for women

    RăspundețiȘtergere
  11. Τhаnkѕ foг ѕome other wondeгful post.
    The ρlacе elsе may just anybοdy get thаt typе
    of info in such a perfeсt method of writing?
    I have a presentatіon nеxt wееκ, аnd I'm on the search for such information.

    Also visit my web-site: augenoperation

    RăspundețiȘtergere
  12. Good answer back in return of this query with real arguments and explaining everything regarding that.


    My blog - elena-iseeitinyoureyes.blogspot.ru

    RăspundețiȘtergere
  13. Excellent keen synthetic eye for fine detail and may foresee difficulties prior to they happen.

    my web blog; baby doll strollers

    RăspundețiȘtergere
  14. What's up colleagues, pleasant article and fastidious arguments commented here, I am truly enjoying by these.



    my web-site; Dave Drwencke

    RăspundețiȘtergere
  15. Again, that will only be a waste of time and energy.
    I own a Kindle and I love it, but I also love the flexibility of using the Kindle apps for my other devices.
    Then, after awhile, when business is looking good, and money keeps on flowing, suddenly
    I find myself comfortable in buying more high priced items.


    Feel free to surf to my web site: ebooks online ()

    RăspundețiȘtergere
  16. Great post, I want to build my brand, however, I don’t how to build and when can I start to build. And what is my resource given?




    Step Up Height Increaser | Dhanlaxmi Yantra | Shakti Prash | Hair Growth Liquid | Slim 24 Pro | Fair Look

    RăspundețiȘtergere