luni, 19 martie 2012

Suporturi bijuterii si organizatoare make-up

Salut fetelor.

In ultimele zile am devenit obsedata de suporturile pentru bijuterii. Mi-am cumparat in ultimul timp o groaza de cercei si coliere , iar acum nu mai am loc unde sa le asez. 
Cum in magazine nu am gasit ce mi-am dorit, sau produsele aveau niste preturi exagerate, am dat un search pe google (ce ne-am face fara el? ) si am gasit multe minunatii. Nici macar nu ma pot hotari ce sa-mi iau. Toate imi plac. Din pacate unele nu sunt disponibile la noi :(
De ce nu este Ikea la Cluj? :((
 Dar cu siguranta la vara ma intorc din vacanta cu masina plina de astfel de prostioare (deja l-am avertizat pe prietenul meu ;))

Revenind, m-am gandit sa postez o parte din poze.. Poate va ajuta pe unele dintre voi... Pe post de inspiratie... 

Incep cu preferatele mele, organizatoare pentru make-up




Pentru bijuterii mi-au placut urmatoarele suporturi, pe care am de gand sa le si cumpar.



Acesta mi se pare foarte dragut si practic. Voi ruga pe cineva sa-mi faca la comanda. Nu pare a fi nimic complicat.

Urmatoarele doua poze le-am luat de pe situl cufarulcumargele.ro Voi da zilele acestea o comanda pentru ca imi doream de mult timp un suport pentru bratari/ceasuri. Mi-a mai placut si suportul pentru cercei + coliere


Alte lucruri care mi-au placut tare mult, dar din pacate nu le gasesc la noi...

Este o oglinda, iar in interior are diferite locuri/ organizatoare pentru bijuterii. Este absolut adorabila....



Ultimele doua se pot face la comanda, daca gasiti pe cineva priceput.

Sper ca in curand sa pot sa-mi aranjez produsele de machiaj si bijuteriile asa cum mi-as dori, desi spatiul din camera este destul de mic.
Am cautat diverse suporturi pentru bijuterii pentru ca doream sa le am la vedere, dar totusi sa nu para aruncate la intamplare. Vroiam ceva care sa fie si util, dar si sa-i dea o nota de feminitate camerei. Pe post de decoratiune :)

Daca mai stiti ceva situri unde as putea gasi astfel de suporturi/decoratiuni sau poze pentru inspiratie ( sa le pot face la comanda) va rog frumos sa mi le trimiteti ( my_beauty_land@yahoo.com). Eu sunt innebunita dupa ele ;))

Voi unde/cum va tineti bijuteriile?

kiss ya


9 comentarii:

  1. Primele doua poze imi plac cel mai mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu prima o ador pur si simplu. Visez ca atunci cand ma mut la casa mea sa-mi aranjez camera asa... Am un folder My dream house plin de decoratiuni si aranjamente dinastea :)

      Ștergere
  2. foarte bine arata si buna ideea...eventual poti sa faci comanda pt un astfel de dulapior, nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru suporturile de bijuterii am gasit un site pe care se poate da comanda. Dar dulapioarele din primele poze se gasesc doar la Ikea :(

      Ștergere
  3. Unde ai gasit poza a 7 a? am vazut dulapul azi intr-un magazin cu bijuterii din Onesti dar nu m-am gandit sa intreb de unde l-au luat...si ma gandesc ca poate nici nu mi-ar spune...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poza am luat'o de pe blogul fetelor din strainatate. nu mai tin minte exact care. Stiu ca am vazut si videoclipuri pe youtube cu acest dulapior. Parca ziceau fetele ca de Ikea l-ar fi luat. Tu la ce pret l-ai gasit in magazin? Poti incerca sa intrebi de unde l-au adus, poate ai noroc :)

      Ștergere
    2. am lasat mai jos nr pt oglinda...

      Ștergere
  4. buna, pot eu sa va ajut cu ''Este o oglinda, iar in interior are diferite locuri/ organizatoare pentru bijuterii. Este absolut adorabila....'' Mi-le trimite cineva din afara si o oglinda din aceasta o pot da cu 650 ron. trimit si prin curier cu plata in avans. aaaaa am uitat sa va spun ca exista pe 3 culori: negru, alb si roz. pt detalii sunati-ma 0768348464. imi cer scuze ca am lasat nr aici dar vreau sa va ajut daco doriti oglinda.

    RăspundețiȘtergere
  5. Dulap (poza 7) gasiti la Praktiker la 299 lei.

    RăspundețiȘtergere