joi, 22 martie 2012

Elf Cool Bronzer

Salut fetelor :*

Va bucurati si voi de soare si de vremea frumoasa? Eu parca am chef sa port culori mai vii, sa ma machiez, sa port pantofiori, ador faptu ca pot iesi afara fara jumatate din garderoba pe mine :)) Paltonasul si geaca au fost deja uitate prin dulap si a venit timpu sa-mi etalez hainutele de primavara.

Si pentru a ma asorta cu primavara si razele soarelui am inceput sa folosesc bronzerul de la Elf. Imi da acea stralucire discreta pe care mi-o doresc...  


Ce imi place:
-cantitatea de produs la un pret destul de ok (18 lei)
-oglinda mare
-culorile sunt foarte pigmentate si chiar daca una dintre ele contine particule de sclipici, culorile sunt discrete si nuanteaza tenul doar atat cat trebuie. Nu da aspectul de fake
- nuantele pot fii folosite si separat
-raport calitate pret- excelent
-poate fii folosit si pentru conturul fetei

Ce nu-mi place:
- la fel ca majoritatea produselor Elf, bronzerul este foarte prafos si astfel se risipeste mult produs



Recomand? Da
La vara probabil voi achizitiona si Warm Bronzer

Voi ati incercat acest produs? Cum vi se pare?

kiss ya



Un comentariu: