marți, 13 martie 2012

Oferte Sensiblu

Salut fetelor.

Nici nu am ajuns bine acasa, ca am si dat fuguta pe blog sa va spun ce oferta am gasit la Sensiblu.
Am intrat in farmacie cu gandul sa-mi iau crema Uriage SPF 50+ (pentru ca in curand vine primavara) si vreau sa-mi protejez fata de petele solare, dar mai ales de pistrui. Va spuneam intr-o postare anterioara ca datorita cremei de la Skincode am scapat de pistrui, asa ca acum fac tot posibilul sa-i tin cat mai departe de mine, chiar daca asta inseamna sa folosesc crema de protectie solara inca din luna martie ;))
Anyway, plimbandu-ma printre dermatocosmetice (raiul pentru mine), am vazut si cremele de plaja de la Avene, pe care le-am folosit vara trecuta. Si.. surpriza: 50% reducere la toata gama de produse pentru protectie solara.
Va spun sincer: cremele de la Avene sunt extraordinare. Toata vara am folosit factor de protectie 50+, si contrat unora, eu am prins un bronz frumos, care imi rezista si acum (bineinteles ca nu la fel de evident) si nu mi-am ars deloc pielea. A fost primul an in care am putut sta la plaja, fara sa ma plang apoi ca ma ustura/arde pielea. 


Mi-am ales crema de corp SPF 50+ de la 92 lei la 48 lei. Cele cu factor de protectie mai mic sunt la preturi si mai bune. Am vazut creme cu 28, 35, depinde de SPF care il au. Crema dupa plaja este undeva la 28 lei (intentionez sa o cumpar si pe aceasta)
Nu stiu daca voi ati folosit creme de plaja Avene, dar eu sunt foarte incantata de ele si nu am putut sa ratez oferta aceasta. Iar la pretul asta chiar se merita sa cumparati.

Promotia este valabila pana in 31 martie, in limita stocului.
Mai erau si alte produse reduse tot 50%, dar nu mai retin exact firma (erau creme de fata, de maini, balsam buze, etc)

Pentru fetele din Cluj, gasiti cu siguranta aceasta promotie in Sensiblu Piata Unirii (Matei Corvin)

kiss ya


2 comentarii: