marți, 13 martie 2012

NOTD Coral Reef

Salut fetelor.

Mi-am facut aseara manichiura, dar nu am reusit sa postez mai repede pozele, deoarece aparatul meu si-a cam luat-o in cap. Suntem certati momentan ;)) In viitorul apropriat (chiar foarte apropiat) presimt ca imi voi cumpara un nou aparat foto. Nu reusesc sa surprind, asa cum imi doresc, machiajele pe care le-am facut in ultima perioada... 

Dar, revenind la unghiutele mele ;))


Este un model destul de simplu, pe care il fac atunci cand nu am foarte mult timp la dispozitie.

Produse folosite:


-Avon Coral Reef  - o culoare de vara, in speranta ca se mai incalzeste si ca... vine primvara :)
- Pentru model frunzulite de marijuana, cum zice prietenul meu :))) am folosit Golden  Rose black si un lac gri/argintiu no name

kiss ya


3 comentarii:

  1. Cat dureaza oja de la avon pana sa isi ia zborul de pe unghiute ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 3-4 zile... Cu un top coat bun rezista si mai mult, doar ca eu ma plictisesc de ele si oricum incerc alt model. Dar in general sunt oje bune cele de la Avon...

      Ștergere
  2. Chiar ca iti trebuie aparat foto nou, nuanta coral reef este mai intensa in realitate decat in pozele de pe site :(

    RăspundețiȘtergere