sâmbătă, 31 martie 2012

Preferatele lunii Martie :)

Salut fetelor.

Este prima postare de acest gen pe care o fac, deoarece lunile trecute am folosit foarte putine produse (eram in sesiune, cu "burta pe carte" si nu prea ieseam din casa. Sad, i know )

Luna aceasta, in materie de make up am folosit:


- Cool Bronzer Elf
-Paleta iluminatoare Elf
- Cream Eyeliner Elf
-Blush Rimmel
-Ruj Rimmel
-Creion SuperShock Avon
-Rimel transparent Avon
-Creion de ochi Farmec
-Maybelline Falsies Mascara
-primer Revlon Radiance
-fard mono NYX
-trusa farduri Douglas
 - pudra Bourjois Healthy Balance - chiar daca am uitat sa o pozez ;))
-top coat OPI (foarte bun, urmeaza un review)

Lacurile de unghii nu avea rost sa vi le arat, fiindca le-am tot schimbat, dar mereu am folosit top coatul de la OPI

Pentru ingrijirea fetei si a corpului am folosit cel mai des:


- gel demachiant La Roche Posay
- lotiune tonica LRP
-Scrub LRP
- gel contur ochi LRP
-crema de fata Hydraphase LRP
- gel de dus Yves Rocher cu boabe de cafea
- balsam pentru par vopsit Apivita
- si ultimul sosit in colectia mea de parfumuri - Cacharel Amor Amor Forbidden Kiss

Voi ce ati preferat luna aceasta?

kiss ya


5 comentarii:

  1. Maybelline Falsies Mascara il am si eu si este si preferatul meu

    RăspundețiȘtergere
  2. buna,cum ti se pare pudra bourjois? ma tenteaza si pe mine dar nu stiu ce sa aleg sincer dintre atat de multe optiuni, inclusiv rimmel stay matte.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce imi plac produsele La Roche Posay:x

    RăspundețiȘtergere
  4. Thanks so much for the work you have put into this post. I have this post bookmarked in Delicious and will refer back frequently over the next several day.



    Hanuman Chalisa Yantra | Body Buildo | Fair Look | Slim Pro | Sandhi Sudha | Hot Shapers | Step Up Height Increaser

    RăspundețiȘtergere