luni, 27 februarie 2012

Sephora & Elf Haul

Salut fetelor.

Weekend-ul acesta am fost in mall si am intrat in Sephora doar de curiozitate, fara a ma gandi ca voi si cumpara ceva. Dar... Prietenul meu a vrut sa-mi faca o surpriza si mi-a cumparat mult doritul Cacharel Amor Amor Forbidden Kiss. Fiind in culmea fericirii nu am putut rezista sa nu-mi cumpar si eu cateva lucruri care imi faceau cu ochiul ;))
Astfel incat va anunt ca de 2 zile sunt fericita posesoare a cardului de fidelitate Sephora :))

Iar ca sa fie totul perfect, cand am ajuns acasa am vazut ca mi-a sosit si coletul de la Elf. Mi-am comandat 2 produse pe care mi le doream de taaaaare mult timp, dar niciodata nu reuseam sa le prind pe stoc :)

Si acum bunatatiile :X:X:X

 

- Cacharel Amor Amor Forbidden Kiss :X
- Pudra Bourjois 10h, nuanta 53 + cadou Pensula Kabuki
-Set manichiura frantuzeasca Bourjois
-Top Coat OPI
-un pulverizator Sephora

 

-Paleta iluminatoare Elf
- Cool bronzer Elf

In curand voi posta swatch-uri si review-uri la aceste produse. Vreau intai sa le folosesc o perioada, pentru a-mi putea face o parere.

Mi-am luat si revista Cosmopolitan cu fard de ochi Nyx, dar despre asta voi face o postare separata maine. Vreau sa vad daca mai gasesc si alte cadouri la aceasta revista ;)) Mi-as dori sa gasesc blushuri

Promisesem ca dupa Cacharel Amor Amor astept sa treaca o perioada pana imi voi cumpara un alt parfum (colectia e maricica deja ), dar fata de la Sephora m-a ispitit cu o monstra de parfum Lady Million de la Paco Rabanne. Miroase demential :) E urmatorul pe wishlist. 

Voi cum ati petrecut de Dragobete?
kiss ya


4 comentarii:

  1. sa le folosesti cu placere ,de dragobete singurele eu si ficamea il asteptam pe tati si vom petrece cu siguranta .

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi :* Distractie placuta... Nu trebuie sa fie Dragobete sau Sf Valentin pentru a sarbatorii iubirea. Poate fii o zi oarecare :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti cu placeere!Imi place mult paleta iluminatoare Elf

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. Si mie imi place enorm paleta Elf. O pot folosi in foarte multe feluri si combinatii. Va urma un review. In curand :)

      Ștergere