joi, 9 februarie 2012

Sensiblu & DM haul

Fericita ca am mai scapat de un examen, m-am hotarat astazi sa merg la cumparaturi. Am intrat la Sensiblu pentru ca aveam nevoie de o crema, iar cand am iesit am vazut magazinul DM in apropiere. Nu mai intrasem pana acum in acest magazin si pentru ca am vazut ca se vorbeste foarte mult in blogosfera despre el, m-am decis sa "intru si eu in rand cu lumea " :)) Sincer nu mi se pare nu stiu ce DM-ul. Intradevar faptu ca te aflii intr-un magazin mare numai cu produse de beauty&make-up iti da o senzatie placuta (doar femeile pot intelege acest lucru ;)) ), dar unele preturi mi se pareau mai mari decat in Auchan, Carrefour, etc. Eu cu siguranta voi achizitiona produse de aici doar cand vor fii la promotie... Produsele Balea (marca lor) au preturi mai mici, dar cum nu am incercat niciodata nu-mi pot da cu parerea despre calitatea lor... Poate voi testa de curiozitate unele produse in viitor ( in viitorul nu prea apropiat, pt ca nu stiu de ce nu-mi inspira mare incredere. Daca voi ati testat ceva si v-a placut, va rog sa-mi spuneti. Sa stiu inspre ce produse sa ma orientez si ce produse sa evit de la ei )

Si acum produsele (am prins si ceva oferte ;)  )


De la Sensiblu:
  • Apa termala Avene
  • Crema de fata La Roche Posay Hydraphase Intense Legere + Apa termala 150 ml Gratis (oferta este valabila pt orice crema LRP hidratanta achizitionata pana la sfarsitul lunii) Avand in vedere ca apa termala costa cam 30 de lei, am facut o afacere buna ;))


De la DM:
  • Servetele demachiante (oferta -50% la al doilea produs). Am cautat cele mai ieftine servetele pe care le aveau :) pt ca nu intentionez sa le folosesc in demachiere ci doar sa-mi sterg pensulele dupa fiecare utilizare si fondul de ten de pe mana (asa aplic eu fondul de ten si anticearcanul. Pun putin pe mana si apoi iau cu pensula )
  • O pensula de ochi gen all purpose (poate fii folosita si pt blending daca aveti ochii mici sau in coltul extern al ochiului). Pana acum mi se pare ok, foarte fina, nu-i cad perii. Astept sa o folosesc sa vad cum se comporta. Dar pt 5 lei mi se pare destul de buna.
  • Un creion alb pt unghii de la Rimmel
  • Un ruj Rimmel editia Kate Moss nr 5 + cadou o oja (mi-am ales nunata 030 double decker bus)
  • Un ruj Miss Sporty nr 14
  • O oja Rimmel Cracker - pe care nu reusesc sa o deschid :)) Cred ca maine voi merge din nou la magazin si ii voi ruga sa mi-o schimbe :) 


Va las cu niste swatch-uri ale rujurilor:

kiss ya


6 comentarii:

  1. Ce de bunatati ti-ai achizitionat:X...sa le folosesti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc :* am profitat de oferte.. Recunosc. m-am lasat umpic dusa de val ;))

      Ștergere
  2. E frumos rujul, n-am mai folosit un ruj Rimmel de mai bine de 10 ani cred, de prin liceu :).
    Mie imi place DM, de acolo cumpar: demachiantul bifazic pt. ochi balea, sapun lichid balea, geluri de dus balea, sampon uscat balea, servetele ebelin la cutie (sunt foarte moi), dizolvant oja ebelin, detergent de vase (Frusch sau ceva de genul parca se numeste, e bland cu mainile), ceaiuri. Cand sunt oferte mai iau diverse farduri, mascara, oje (daca nu sunt la oferta sunt intr-adevar mai scumpe decat in alte locuri). Am mai incercat cateva creme Alverde si deodorante Alverde dar nu mi-au placut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. servetelele ebelin la cutie m-au tendat si pe mine,dar nu stiam cat sunt de bune :)Data viitoare le voi achizitiona. multumesc :*

      Ștergere
  3. dragut! sa le folosesti sanatoasa.
    cat a costat crema de fata La Roche Posay - Hydraphase Intense Legere?

    RăspundețiȘtergere