marți, 28 februarie 2012

Glossy Glossy :)

Salut fetelor.

Astazi, dupa cursuri, am strabatut tot centrul Clujului in cautare de reviste Cosmopolitan si Femeia. Luna aceasta au avut cele mai interesante cadouri (parerea mea) :)
M-am ales cu 2 Cosmopolitan si una bucata Femeia ;)) 

 

La Femeia am primit un fixativ Isana, iar la Cosmo un fard mov deschis si un rimel, amandoua marca Nyx. 

Mai puteti gasi revista impreuna cu aceste cadouri:

Toate cadourile au fost oferite de Marionnaud ( in Cluj gasiti magazinul in Iulius Mall)

In plus in reviste gasiti cupoane de reducere. In Femeia este un cupon de 20 lei valabil in orice magazin Marionnaud la cumparaturi de minim 150 de lei. In Cosmopolitan gasim un cupon de 20 lei valabil pt H&M in perioada 17-18 martie, un cupon de 10% reducere in Marionnaud la cumparaturi de peste 99 lei si o monstra de fond de ten L'oreal Lumi Magique

Voi ce reviste ati cumparat? Ce preferati sa cititi?

Nu uitati! Astazi este ultima zi in care va puteti inscrie la Giveaway. Joi, de 1 Martie voi anunta castigatoarea. Succes tuturor :*



6 comentarii:

  1. Am cautat si eu Cosmo, vroiam un blush, dar n-am gasit-o deloc, cu niciun cadou. Femeia am vazut-o cu un lapte de corp, dar cum nu stiu nimic de firma asta, n-am luat-o.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie mi-ar fi placut un blush :( Cat despre cadourile la Femeia, am mers pe principiul ca sunt oferite de Marionnaud si stiu ca in acest magazin nu se vand produse de o calitate indoielnica. Sincer nici eu nu stiu nimic de firma asta, dar sper sa nu ma fii inselat :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum e rimelul de la nyx? e varianta normala sau e o varianta mai mica?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E varianta full size. Are 6.5 ml. Periuta este micuta, dar alungeste foarte bine genele...

      Ștergere
  4. Si CSID are un cadou dragut, o crema de corp Dove full size si pretul e in jur de 10 lei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intradevar. Mai erau reviste cu cadouri tentante. Si Marie Claire avea tot o crema Dove, dar nu le-am cumparat pentru ca eu nu folosesc Crema de corp Dove. De luna viitoare voi posta un articol cu toate revistele care au cadou. :) Sper sa va fie util tuturor

      Ștergere