miercuri, 22 februarie 2012

Bioderma Sensibio H2O

Salut fetelor. 

M-am hotarat sa scriu acest review abia acum, deoarece testam 3 tipuri de lotiuni micelare pentru a putea face in curand o comparatie intre Ivatherm, Bioderma si Avene. Mi-as fii dorit sa pot testa si La Roche Posay pentru a va oferi o descriere cat mai precisa a celor 4 tipuri de lotiuni micelare utilizate de cele mai multe dintre voi. Prin a testa a se intelege produse achizitionate de mine, nu oferite de producator, astfel incat parerea mea va fii foarte obiectiva :)

Asadar, revenind la Bioderma Sensibio H20, pot spune ca este de departe cea mai buna lotiune micelara incercata pana acum.


Pro: - demachiaza in profunzime (prefer sa o folosesc pentru a-mi indeparta machiajul, pentru demachierea de dimineata folosesc alt produs)
        - lasa tenul foarte catifelat (nici nu simt nevoia de a aplica o crema)
        - nu lasa senzatia de lipicios , ceea ce este un mare plus (insemana ca nu folosesc atatia "detergenti" in compozitie)
        - se consuma destul de greu, imi ajunge aproximativ o luna, dar o folosesc o singura data pe zi !
        - raport calitate pret excelent
        - se gaseste si in varianta de 500 ml, astfel incat facem economii :)
        - vine sigilat
        - este foarte bland cu tenul si nu ma ustura deloc ochii de la el 

Contra: - nu-mi place ambalajul : capacul nu se desurubeaza astfel incat sa pot turna un nou produs in el. Mi-ar placea sa-mi cumpar varianta de 500 ml si sa pot turna in sticlutele de 250 ml pt ca sunt mai usor de manevrat. Dar pentru ca nu se scoate capacul cu totul, acest lucru este imposibil.

Exceptand partea cu ambalajul, produsul in sine este minunat. Imi place foarte mult ca nu lasa senzatia aceea de lipicios pe care o intalneam la Ivatherm. Il voi achizitiona de fiecare data cu mare placere :)

Recomand? Cu siguranta

In curand voi face o postare in care compar cele 3 lotiuni micelare de care va spuneam la inceputul articolului. Astfel va veti putea da seama care este cea mai potrivita pentru voi.



4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Cea de 250 ml 37-42 lei si cea de 500 ml 57-65 lei (depinde de farmacii). Daca iei din farmaciile online pretul este mult mai mic fata de Sensiblu :)

      Ștergere
  2. Am avut doar Ivatherm si sincer nu mi-a placut. Am citit numai de bine de Bioderma, poate o sa o iau la un moment dat, mai ales ca mai sunt si oferte 1+1 gratis. Ms. de review.

    RăspundețiȘtergere