duminică, 29 ianuarie 2012

My make-up storage

Salut fetelor.
Stiti filmuletele acelea de pe youtube cu make-up storage & collection? Le ador... La inceput stateam ore bune si "salivam"dupa toate produsele acelea :)) Ok. Sa nu exageram, dar sunt sigura ca ma intelegeti :D
Admiram foarte mult ordinea, dulapioarele in care erau aranjate, modul de a tine pensulele, etc. Asa ca m-am hotarat sa urmez exemplul si am cautat peste tot niste dulapioare dragalase in care sa-mi tin dragile mele cosmetice :). Pentru cele care sunteti din Cluj, la Fierul se gasesc astfel de make-up storage la pretul de 19 lei . Asa arata dulapioarele mele :

Sunt foarte dragalase, fiecare are cate 3 sertare care se pot scoate, astfel incat imi este foarte usor cand ma machiez, iau un sertar intreg cu mine :))

Modul de pastrare a pensulelor s-a schimbat putin, deoarece colectia s-a marit :) Si tinde sa se mareasca in continuare... 

Asa le pastrez acum

Le tin in nisip decorativ, pe care il gasiti la Bam Boo si cred ca la orice magazin de decoratiuni..

Ma gandeam sa-mi mai cumpar si un dulapior mai mare, tot de plastic, in care sa-mi tin cremele, ojele si toate celelalte produse de care mai am nevoie..

Sper ca v-a placut postarea. Eu ador genul acesta de articole
Voi cum va pastrati produsele cosmetice?

kiss ya

P.S nu uitati sa va inscrieti la  giveaway

7 comentarii:

  1. Imi place foarte mult cum arata dulapioarele tale ,cata ordine si cat de frumos le pastrezi!!eu ce pot sa zic ...imi pastrez produsele cosmetice intr-o gentuta pentru cosmetice asta pentru ca nu am foarte multe.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place foarte mult cum arata dulapioarele tale ,cata ordine si cat de frumos le pastrezi!!eu ce pot sa zic ...imi pastrez produsele cosmetice intr-o gentuta pentru cosmetice asta pentru ca nu am foarte multe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am inceput cu o mica colectie, pe care o tineam intr-un portfard. Insa in timp am adunat tot mai multe produse :)Deja devine un hobby ;))

      Ștergere
  3. super :) cred ca o sa imi iau si eu un astfel de dulapior . te astept si pe blogul meu :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut! Sunt si eu din Cluj si as vrea sa stiu unde e magazinul Fierul. Imi place foarte mult cum ti-ai organizat produsele de make-up si sunt si eu tentata sa-mi iau dulapioare de genul. Mersi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut :* Magazinul Fierul este in Piata Mihai Viteazul. Peste drum de Sensiblu. Eu le-am cumparat pe ultimele doua, dar am rugat-o pe doamna de la magazin sa mai aduca (eram sigura ca o sa mai am nevoie de inca unul ;)) Mai erau si alte modele. Putin mai mici decat ale mele si intr-o singura culoare. Sper ca ti-am fost de folos :*

      Ștergere
  5. Sigur mi-ai fost de folos, fiindca acum stiu unde e magazinul Fierul :) Am sa merg zilele acestea pana acolo si sper sa am noroc!

    Felicitari pentru blog si tine-o tot asa! Ai niste post-uri foarte interesante ;)

    RăspundețiȘtergere