marți, 24 ianuarie 2012

Apa Termala si importanta ei

Prima data cand am auzit de apa termala a fost anul trecut. Din cauza unor probleme medicale am fost nevoita sa-mi schimb toate produsele cosmetice, astfel incat acum am voie sa folosesc doar produse dermatocosmetice.
Pana acum am incercat apa termala de la AVENE si de la LA ROCHE POSAY. Amandoua sunt foarte bune, dar tind sa cred ca ca de la Avene este mai potrivita tenului meu. Apa termala este foarte buna in cazul iritatiilor, arsurilor, pentru a fixa machiajul, ca ultima etapa in demachiere sau pentru hidratare. Eu am folosit-o foarte mult in cazul iritatiilor si a arsurilor cauzate de soare,iar mai nou in loc de lotiune tonica.
Fiind imbogatita cu minerale, calmeaza imediat pielea, inchide porii si lasa pielea catifelata.
In continuare va voi prezenta cele doua ape termale pe care le-am incercat


AVENE -Apa termala

Ce spun ei:
Apa termala Avene are un continut redus de minerale si,prin urmare respecta echilibrul natural si sensibilitatea pielii fara a cauza iritatii...Este bacteorologic pura cu un PH neutru si bogata in siliciu.Avene este buna pentru:iritatii ale pielii;rutina de frumusete;arsuri solare ; improspatarea tenului;etc..


Ce spun eu:
Pro: - imi place foarte mult ca actioneaza foarte repede in cazul arsurilor sau al iritatiilor
       - lasa pielea catifelata si improspatata
       - raport calitate excelent
       - se gaseste in marimi diferite ( 50 ml, 150 ml si 300 ml) astfel incat pe cea mica o poti lua cu tine oriunde , iar pe cea mare o folosesc acasa in loc de lotiune tonica, pentru a-mi inchide porii
       - as mai cumpara acest produs? Da

Contra- chiar daca am scris la Pro ca imi simt pielea catifelata, am observat ca daca o folosesc de mai multe ori intr-un interval de timp scurt imi usuca destul de tare pielea, simt ca ma strange

La Roche Posay- apa termala
Ce spun ei:
Slab mineralizata, avand cantitati mici de bicarbonati, calciu si silicati, ea respecta echilibrul fiziologic cutanat al pielii sensibile. Foarte pura, apa termala La Roche-Posay are un pH apropiat de cel neutru.

Ce spun eu:
Pro: - si aceasta apa termala calmeaza destul de repede iritatiile (dar nu la fel de bine ca cea de la Avene)
        - raportul calitate pret este ok (este mai ieftina decat Avene)
        - si acesta se gaseste in diferite marimi (50 ml, 150 ml si 300 ml)

Contra- chiar daca sunt o fana a produselor LRP, aceasta apa termala nu mi s-a parut grozava: imi usuca pielea de la prima utilizare (mai sus spuneam de Avene ca ma strange pielea doar daca o folosesc prea mult intrun interval de timp scurt)
            - as mai cumpara acest produs? Nu


        Dintre aceste doua ape termale preferata mea este Avene, pe care o voi cumpara de fiecare data cand am nevoie. Deocamdata nu i-am gasit un inlocuitor, nici macar la firma mea de dermatocosmetice preferate - La Roche Posay. Avene a fost langa mine vara trecuta cand am avut atat de mare nevoie de ea si mi-a calmat imediat arsurile de soare si iritatiile pe care le-am avut din cauza epilatului

Voi ati incercat apa termala? Ce pareri aveti despre ea?

kiss ya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu