marți, 17 ianuarie 2012

Ce produse am terminat in ultima perioada :)

Am observat ca tot mai multe fete fac postari de genul acesta. Pe mine m-a motivat Simona prin postarea ei, astfel incat am decis sa consum intai produsele si abia apoi sa-mi cumpar altele de acelasi tip. Inca nu am facut mari progrese in acest sens, mai ales ca astazi am fost la Sephora (in postul urmator va voi arata ce am cumparat), dar incerc cat de cat sa ma abtin de la cumparaturi inutile.
Si acum produsele :
- crema Avene Hidreance Riche (deja mi-am cumparat al doilea tub desi mai am doua creme- cea de la La Roche Posay pe care o folosesc vara fiind mai light si cea de la Skincode care o folosesc pentru pistrui)
-gel demachiant fiziologic La Roche Posay (daaa, sunt fan LRP :) )
-mascara de la Maybelline- The Falsies
-lotiunea micelara Ivatherm (momentan mi-am achizitionat Bioderma Sensibio si dupa cateva utilizari mi se pare o alegere mai buna)
-sampon Bioderma Node K
-si parfumul meu preferat D&G Light Blue (bineinteles ca deja mi-am luat o noua sticla- de 100 ml de data aceasta, asa ca mare afacere nu am facut la capitolul parfumuri)

Cam atat deocamdata... mai am cateva produse care sunt pe terminate si sper sa revin cat mai curand cu o noua postare de acest gen si sa va spun ca m-am abtinut in a mai cumpara produse noi ;))

Voi ce produse ati reusit sa terminati in ultimul timp?
kiss ya

2 comentarii:

  1. Hehe, eu doar cu 4 produse ma pot "lauda" in ultimul timp...si acelea cu mare greutate... :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu m-am mirat de cat am putut sa consum ;)) sper ca lucru asta sa ma motiveze si sa cumpar mai putine produse... desi reducerile de iarna mi-au cam dat peste cap bugetul :(

      Ștergere