joi, 1 noiembrie 2012

Preferatele lunii Octombrie

Inca nu-mi vine sa cred ce repede zboara timpul. Mai sunt doua luni si s-a terminat anul 2012. 
Vine iarna, un anotimp drag mie, iar faptul ca anul 2012 se sfarseste nu poate decat sa ma bucure. Nu a fost un an prea bun pentru mine.

Dar revenind la preferatele lunii, am cateva produse sa va arat: 


- Creion de ochi: SuperShock Avon si Clinique
- Mascara: Benefit si rimel pentru sprancene Avon
- Blush Rimmel
- Erase Paste de la Benefit ( o ador, review + poze in curand)
- Un quad Clinique, care nu se gaseste spre vanzare sub aceasta forma. L-am primit cadou la achizitionarea unor produse
-Produse pentru buze: Ruj Maybelline nuanta 140  si balsam de buze Nivea
- Pudra Bourjois
- Crema de ochi Clinique All About Eyes Serum

Pe langa acestea, am folosit foarte mult produsele din postarea Goodbye October


 Un mic swatch al rujului ( un roz prafuit) + noua mea bratara de argint. Ieri am ridicat-o de la posta. Trebuia sa o includ in preferatele lunii pentru ca m-am indragostit la prima vedere :))

Am vrut  sa va arat pudra Bourjois. De ce? pentru ca este pe terminate :)) si acest lucru ma bucura foarte mult. Imi place cand sunt pe cale sa termin produse de make-up.

Voi ce ati preferat luna aceasta?


2 comentarii:

  1. Te admir pentru erase paste , de mult timp e pe wish listul meu dar tot il aman :D
    Ah , apropo , te-am adaugat in blogroll! ( www.girlsteenspirit.blogspot.com )

    Te-am pupat ,
    Lavinia

    RăspundețiȘtergere
  2. interesata de un schimb de link cu al meu blog?

    RăspundețiȘtergere