miercuri, 31 octombrie 2012

Goodbye October

M-am gandit sa incep genul acesta de postari pentru a ma motiva sa consum cat mai mult din produsele pe care le detin deja si sa cumpar cat mai putine produse. Doar strictul necesar ( plus unele mici placeri :)  )
O sa incerc sa mentin lunar aceasta rubrica, iar postarile gen haul sa scada numeric (sper!!!)

Asadar, luna aceasta am reusit "sa dau gata" urmatoarele produse:


- genul de dus Yves Rocher cu aloe vera
- Samponul Eucerin Cu 5% uree
- balsamul de par Apivita

In materie de machiaj si ingrijirea tenului:


- lotiunea micelara Ivatherm
- Scrubul La Roche Posay
- crema de fata La Roche Posay (varianta de 15 ml)
- Creionul de ochi Farmasi nuanta 110
- si mult iubitul meu rimel Clinique High Impact Mascara


Voi ce produse ati reusit sa terminati luna aceasta?


2 comentarii:

  1. Ai foarte multe consumate, eu nu cred ca ma pot lauda nici macar cu un singur produs :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper ca in fiecare luna sa ma pot "lauda" ca am terminat produse. Vreau sa termin ce am inceput deja, inainte de a da banii pe alte lucruri. Sper ca in felul acesta sa-mi "educ" bugetul alocat cosmeticelor & co

      Ștergere