duminică, 15 iulie 2012

Strawberry Haul

Salut fetelor.

Zilele acestea am primit coletul de la Strawberry. Este deja a 3a comanda care o fac pe acest site si sunt foarte multumita de serviciile lor. Comanda ajunge destul de repede 5 -7 zile lucratoare. In functie de ce comandati, coletul poate ajunge la posta vamala sau la posta normala. Primul colet mi-a ajuns la posta vamala, dar nu am platit nici o taxa in plus (chiar daca suma era destul de mare, vamesul a fost dragut si nu m-a taxat :) Celelalte doua comenzi mi-au sosit la posta normala.



Produsele vin ambalate foarte frumos, astfel incat poti sa le faci cadou si celor dragi :)

Mi-am cumparat un set de luciuri de buze Bourjois, formatul pentru telefon. Mi-a placut mai mult ambalajul si brelocul, de aceea am fost tentata sa le achizitionez :) Pret: 45 lei, redus de la 100 lei



Mi-am luat si setul Go Smile, despre care am citit multe pe blogurile din strainatate si pe youtube. Go smile este un sistem de albire a dintilor, care nu afecteaza sensiblitatea acestora.  
Setul meu contine : 2 paste de dinti a cate 28 g fiecare ( AM si PM ) , 30 de fiole pentru albirea dintilor ( se folosesc cate 2 pe zi, dimineata si seara), 7 fiole de mentinere ( se foloseste cate una pe zi, dupa terminarea tratamentului) si o caseta foarte draguta, cu oglinda, in care pot tine fiolele. Este perfecta pentru geanta.


Pretul setului a fost de 170 lei, redus de la 470 :) O afacere buna 

De maine incep tratamentul si timp de doua saptamani, voi utiliza 2 fiole pe zi. Daca vreti sa scriu despre aceasta experienta, va rog sa-mi spuneti.

Tot pe strawberry am observat ca au seturi de cate 7 sau 30 de fiole de retus (mentinere). Pretul lor este de 48 respectiv 150 lei. Ma tenteaza sa cumpar setul de 30 de fiole, dar asta doar dupa ce voi vedea rezultatele din urma tratamentului :)

Voi ati comandat de pe strawberry sau de pe alte situri din strainatate? Aveti incredere in ele?

Pe mine ma tenteaza foarte mult sa comand de pe iHerb. Pensulele Real Techniques by Samantha Chapman imi fac cu ochiul ;)) Le-ati incercat? Ce parere aveti despre ele?

kiss ya

6 comentarii:

  1. veronica picioroaga15 iulie 2012 la 19:05

    n-am facut comanda pana acum..facuse o amica la un moment data si n-a primit nimic si nici banii nu i-a recuperat. Iar ei, nu mai stiu exact ce ziceau..dar o dadeau in vrajeala..era in perioada Craciunului , agloemrata si cine stie..Pe de alta parte am mai auzit pareri bune, asa ca poate a fost doar un accident.So..nu afceti comanda de Sarbatori :* si da, m-ar interesaa f mult sa flu ce rezultate au dat fiolele de albire.Sper sa fii m ultumita de ele si-atunci poate imi fac si eu curaj si fac o comanda! Faine produsele, sa le folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. veronica picioroaga15 iulie 2012 la 19:06

      scuzati greselile:* imi fuge mana inainte :-D

      Ștergere
    2. Eu nu am avut probleme cu ei niciodata, dar nici nu am plasat comenzi in preajma sarbatorilor :) Cat despre tratamentul de albire, voi reveni cu pareri dupa 2 saptmani. Sunt foarte curioasa de rezultate

      Ștergere
  2. sa ne informezi despre setul pentru albirea dintilor..si eu auzisem de el s chiar m ai facut curioasa:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sunt foarte curioasa de rezultate. Sper sa se mentina efectul si dupa terminarea tratamentului.

      Offtopic: marti ridic coletul cu papucei :)

      Te pup :*

      Ștergere
  3. M-ar tenta si pe mine cutia pentru albirea dintilor...Astept impresiile tale :)

    RăspundețiȘtergere